niedziela, 21 października 2012

L`Biotica, Biovax, Intensywnie regenerująca maseczka do włosów ciemnych

Maska, która zna każdy. Sama ja znałam ją na długo przed zgłebieniem włosowych tematów :)

Gdy miałam 14 - 15 lat z naturalnego brązu przeszłam do białych wlosow metodą pasemkową. Robiłam to jednak w domu i za szybko, bo w czasie dwóch miesięcy rozjaśńiłam włosy trzy razy o.O efekt? Nie dość, że włosy zamieniły się w gumę to jeszcze były żółte o.O

Posiadałam wtedy wersje do włosów ciemnych, która uratowała ten nieszczęsny kolor tworząc ładne refleksy. Nie napiszę, że odratowała moje włosy, które nadawały się jedynie do ściecia.

Używam jej do dziś, pięknie nawilza i wyglada włosy. Likwiduje pszenie na niesfornych końcach. Nakładam zawsze po myciu. Cena około 20zł





Skład: Aqua, Cetyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Cetearyl Alcohol (and) Ceteareth-20, Pronus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Acetylated Lanolin, Glycerin, Lawsonia Inermis Extract, Mel (Honey) Extract, Hydrolyzed Silk, Polyquaternium-59 (and) Butylene Glycol, Parfum, Mica (and) Titanium Dioxide (and) Iron Oxides, Fucus Vesiculosus Extract, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Benzyl Alcohol (and) Methylchloroisothiazolinone (and) Methylisothiazolinone, Citric Acid, Linalool, Hexyl Cinnamal.

zielone - emolient, humektant
niebieskie - substancja antystatyczna
rożowe - oleje, ekstrakty, masła
czarne - konserwanty, substancje zapachowe

Mica - nabłysza włosy 
Titanium Dioxide - biały barwnik
Iron Oxides - brązowy barwnik


2 komentarze:

  1. uwielbiam maski biovax :) mam wersję dla blondynek i proteiny mleczne, świetny efekt na włoskach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zaczynałam właśnie od tej maski biovax do włosów ciemnych ♥ i się w niej zakochałam, a raczej moje włosy. Jestem jej wierna ponad 3 lata!

    OdpowiedzUsuń